fredag 13 november 2009

Vad tycker du om skoltidningar?

Frågor

1. Vad tycker du om skoltidningar?
2. I filmer är det ibland att " mindre populära" är med i skoltidningar. Tror du att det är så i verkligheten?
3. Vad tycker du att en skoltidning ska innehålla?


Erik Malm 7B1 Jag har inte hört talas om det förut, men det verkar bra.
2 Nej. Det tror jag inte.
3 Saker som händer i skolan m.m.


Viktor Åberg 9B1 Jag har inte så erfarenhet av det men det är ju alltid kul när det kommer ut.
2 Nej. De som vill får ju vara med. Inga utpekas.
3 Nyheter och saker om händer i skolan.


Astrid Ulriksdotter 8B1 Jag tycker att det är en mycket bra idé.
2 Nej det tror jag inte.
3 Intervjuer & andra roliga saker om skolan.


Fanny Wahlström 8B1 Det är kul tycker jag.
2 Nej. Alla kan ju göra det om de vill.
3 Jaa..? Allt möjligt. Nyheter om skolan m.m.